Friday 26 December 2008

25 Disember

Hari ni aku baru jer abis meeting ngan keluarga aku. Cuma nak bincang pasal aktiviti untuk akhir tahun ni ngan tahun depan. Ada gak yang membangkang tapi tak beri cadangan, panas gak masa meeting tadi, aku malas nak campur lantak diaorang lar nak bertekak ker apa...aku cool jer, tugas aku cuma update blog, pasal aktiviti diaorang yang settlekan..heheh

Buat apa nak pening2 kepala, kita kerja cuma sukarela jer, bukan dapat gaji pun kan....agak2 nak tolong2 beri sumbangan datang, agak2 malas tak nak tolong buat tak tau jer...herm, kadang2 ada gak aku setuju ngan tak setuju ngan kelakuan diaorang ni...asalkan diaorang tak kacau hidup aku sudah..heheh

Tadi aku call sayang aku guna public fon, yer lor rindu ma....tapi kejap jer....fon nak msg tak da kredit, nak buat mcm mana duit tak da...kalau nak top up pun kena tunggu buka sekolah yer lor, ada lor duit sikit untuk top up fon ngan duit minyak motor aku kan...start tahun depan dah tuisyen so, kena fokus lebih kat pelajaran lor, pasal tugas keluarga ni just ambil tahu sikit-sikit lor...tak leh nak fokus gilerkan, yer lor nanti belajar kemana, kerja kemana....dah lor aku fail 2 subjek...hhuhu...sedih aku...nak kena banyak memahami isi-isi penting dalam subjek yang aku ambil ni..nak cakap mcm mana selagi ada semangat nak study aku study..pedulikan apa orang kata...aku tak kisah...asalkan cita-cita aku tercapai untuk menjadi seorang guru sudah...ngan memegang segulung ijazah...o.k lor kan...

Aku rindu gak kat dier, yer lor...bukan selalu sangat aku cakap ngan dier...girlfriend ma...kena lor saling sayang menyayangikan....kalau couple tak rindu tak sayang lagi baik tak payah bercintakan...heheh, herm...aku bahagia sangat ngan dia...sebab dia tak kisah aku call dier ker tak...sebab dia faham aku ni jenis yang sibuk sikit, tapi kalau ada kredit kena msg gak lor....sebagai pengubat rindu...hahaha

Aku sentiasa berdoa pada Allah semoga hubungan aku ngan dia berkekalan, dan aku berdoa akan ketemu ngan dia...

;p hehehe...

k...that's all for today, tomorrow i will write another story k...

2 comments:

nHzWaNiE said...

u have been tagged.. hehe..
take a look at my page k..
*wink2*

fanickhun said...

x ley blah...
mmg bz...
bz TIDO jew...
hahahahah...

menyampah aku dengar perkataan windu2 nie...
hahahha...

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.