Thursday 25 December 2008

Hari Yang Malang Aku

Hari ni merupakan hari yang malang bagi aku, sepatutnya aku kena buat report untuk aktiviti pasal semalam, tapi gambar tu dah kena delete lak dalam laptop aku...
:( huhuhh...nak buat mcm mana benda dah jadi...

Baik punya aku kena perli ngan kena "sekolah" ngan abg2 aku...hhuhuhu, pastu aku kena turun lak kat gelanggang futsal kat area rumah aku, yer lor kena ambik gambar balik...kan dah kena buat kerja 2 kali tu...huhuhu...

Herm, nasib2....pastu aku kena banyak buat research dan cari bahan pasal isu-isu yang boleh dijadikan berita untuk dibuat laporan kat sekitar tempat tinggal aku, banyak kerja2 aku ni...huuh
dengan belajar lagi, ngan update laporan lagi...peh, tak larat aku...yer lor, sebagai latihan untuk buat laporan, bukan senang jadi sekreteriat ni.....huhuhuh...tapi ntak per itu sebagai pengajaran bagi aku untuk terus maju didalam kehidupan ni....benda baru bagi akukan...

k..lah...itu sahaja untuk hari ni, esok aku cerita lak pasal esok k.....

1 comments:

fanickhun said...

cian ko...hahahaha

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.