Monday 22 December 2008

Tugasan

Semalam aku gi umah boss aku nak siapkan blog. Pastu siap lor, naik berpeluh aku dibuatnya, yer lor nak edit gambarkan, mana aku reti sangat benda alah ni. Herm, tapi kerja tu abis gak....aku balik umah kul 1.10 pagi, yer lor dia nak kerjakan pagi ni, herm...aku puas bila tengok boss aku suka ngan idea dia, sebab blog tu dia punya tapi aku yang manage, nak buat mcm mana dah tugas aku mcm ni.

Jadi, sekarang aku dah relax sikit, sebab benda yang patut aku buat dah habis, cuma tunggu aktiviti yang lain lak untuk aku update program masuk blog sebagai laporan bagi pembaca2 blog, jadi aku cuma berharap keluarga kami tiada masalah lor. Untuk cerita semalam aku rasa o.k jer tak da benda nak cakap, so, sampai sini jer ceritanya nanti aku bagi tau lagi k cerita untuk hari ni lak...
k...bye..

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.