Tuesday 23 December 2008

Tugas yang sudah selesai

Herm, semalam aku dah buat banner baru, dan hari ni aku buat banner untuk hari natal...cantik giler..semalam ilham aku ngan boss aku, dan hari ni ilham aku sorang jer...heheh
Habis kerja kau untuk hari ni, tapi nanti ada gak kerja untuk aku yang lain, maklum lor org dah ada tugas nak wat mcm mana, tapi belajar kena fokus gak....

Herm, nak kuar lepak duit tak da, tapi kalau kuar just for walking it's o.k i guest....Aku dah banyak kali aku tengok laman butik jubah2 ni, harga dia berpatutan gak walaupun seratus keatas untuk jubah jer lor. Yer lor, shopping kat internet memang lor, kadang2 aku tengok gak kat masjid india ada gak org jual jubah tapi ada yang menarik dan tak menarik, aku nak bagi girlfriend aku pakai jubah yang cantik2...kalau aku dah lepas dah, sebab aku dah banyak jubah.

aku dah lama mencari perempuan pakai jubah dan cantik mata memandang, tapi kebanyakan aku tengok perempuan pakai jubah jer, tapi tak lawa langsung. Aku tak dapat bayangkan jika girlfriend aku pakai jubah ngan hijab mcm ayat2 cinta tu, herm...mesti nampak lainkan...


;p heheheh....alhamdulillah kalau nak belikan pun kena tunggu aku kerja balik lor...sebab kerja kat gym true fitness tu sebulan RM1500 basic jer, kalau aku rajin dapatkan client MVP jer kalau dapat 30 org ngan buat POS lagi best....satu kepala RM 10 kalau satu POS dapat RM10 kalau satu client tu ada 12 POS dapat RM120 dalam tangan herm....itu lor cara aku dulu cari duit masuk kul 2.30 petang balik 10.30 malam...heheh, enjoy pon enjoy..best pun best...heheh

Tapi, kena banyak membaca lor pasal senaman ngan permakanan yer lor, sebab org datang gym nak kurus, cantik, berotot-otot ngan sihat, kalau senam jer tapi pengambilan makanan tak sihat tak guna gak.. betul tak.
;p hehe


Susah nak cari duit ni, kalau cakap jer memang senang...heheh

k....itu sahaja untuk hari ni, ciow...

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.