Wednesday 10 December 2008

Tagged From My Heart

Tagged ini adalah untuk mendedahkan diri aku serba sedikit, supaya kawan-kawan semua mengenal diri aku yang serba kekurangan ini.

Kawan-kawan aku :-

Azwan
Ramlee (Pak Ram)
Jamal Izzham
Izwan (Itik)
Ansarri (Ansa)
Syafiq Izwan (Syafiq Panjang)
Hafizzudin (Apz)
Siti Nur Nadia (Nadia)
Fatin
Iezra
Nc
Faiz (YB)
Amin
Zira
Acap (Conan)
Adli
Aii Yiin
Atirah
Azwan
Farah Adiba
Jai (Penghulu)
Faliq
Farah Izzati
Fikri
Hairi
Hasnul
Jue
Padhil (Kunumoto)
Alyaa Izzati

Kepada yang tidak disebut korang semua tetap kawan aku gak, maklum lor org ramai kawan-kawan, hehhe....

Special Friend of me :- My Sweet Heart
Nur Fadhilah Binti Hamzi (Dilla)

Abang-abang aku :-
Abby
Rashid

Family mesti lor sayang semua....

Soala-soalan pengenalan :-

Pernah ada gf ?? - Memang ada lebih 10 orang (banyak tu) tapi tak kekal.

Sejak bila pandai bercintaf ?? - Darjah 6 (Monkey Love's)

Pernah menipu ?? - Memang pernah lor banyak kali (kantoi!!!)

Adakah kau seorang yang jujur ?? - kena lor jujur pada diri-sendiri (kadang-kadang)

Pernah melakukan hubungan seks?? - Tak pernah (dosa tu berzina)..

Pernah sembahyang ?? - Memang pernah lor orang Islam..

Cukup tak solat 5 waktu ?? - heheh...tak (kadang-kadang jer cukup)

Pernah ponteng puasa?? - Pernah masa kecik-kecik dulu (Sekarang tak lagi)

Pernah ponteng sekolah ??- Pernah masa form 1, panjat tembok belakang sekolah... (Sekarang ponteng cuti sakit jer (MC))

Aktif tak kat sekolah ?? - Aktif giler babi dalam ko-kurikulum yang terbaik dalam sekolah tu.

Akademik mcm mana?? - O.k lor not bad tapi math jer masalah..

UPSR dpt berapa ?? - 2 B 2C 1D

PMR berape?? - 4 B 3 C 1 D

SPM berape lak??- 4-B4 1-5C 1-6C 2- 7D 1-8E

Target nak masuk mana ?? -Mesti lar Universiti...

Target U mana?? - Universiti Islam Antarabangsa (UIA) dan Universiti Perguruan Sultan Idris (UPSI)

Cita-cita nak jadi apa?? - Mula2 nak jadi pegawai tentera tapi tak cukup inci, nak jadi cikgu lor..

Sebab apa nak jadi cikgu?? - Sebab jadi cikgu ni amalan mulia leh bantu anak bangsa yang lemah dalam akademik...

Pernah bergaduh tak?? - Pernah, masa form 1 ganas giler...silap sikit mesti makan buku 5...

Sekarang nak bergaduh tak?? - Tak lor, buat sakit badan jer...tak dapat apa manfaat pun..

Kau dah khatam quran berapa kali ?? - Adalah dalam 8 kali....

Kau minat baca quran ker?? - Minat gak lor lebih2 lagi bila dengar imam mekkah baca kan...sayup hati aku siot...

Kau ada berapa adik-beradik?? - 5 orang aku yang ke-2..

Apa hobi kau?? - Main bowling, tengok wayang, merayap tengah2 malam..

Amalan lain yang kau suka buat?? - Aku minat buat kerja-kerja amal..

Kau ada masuk apa2 kelab tak?? - Ada gak lor Kelab PROSTAR Petaling..

Mana-mana parti politik?? - Ada, Parti Keadilan Rakyat (PKR)

Asal masuk PKR??? tak masuk UMNO?? - Herm, berat tu...negara ni negara demokrasi, kalau semua sokong UMNO-BN, sapa nak sokong PKR...tak adil lor mcm tu..

Kau memang minat politik ek?? - Minat giler, politik ni buat kita berpandangan jauh...dan matang..

Ada tak parents kau sokong?? - Entah lor, ayah aku adalah ajar aku pasal politik sikit2...

Aku rasa itu jer serba-sedikit pasal aku..kalau nak kenal aku just main YM jer lor...or Myspace..

Yahoo Messenger : ruffluv_naz@yahoo.com

Myspace : ruffluv_naz@yahoo.com

k....see you in YM...or Myspace k..da..

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.