Thursday 1 January 2009

Malam Tahun Baru

Kalau diikutkan malam tahun baru kita sambut di dataran merdeka atau KLCC atau Bukit Bintang ,KL kan...yer lor, sebab au dah bertahun-tahun sambut kat tempat tu, yer lor...masa tu memang menyeronokkan leh tengok bunga api, awek2 cun dan gelagat budak2 remaja zaman sekarang..itu dah berlalu 3 tahun lepas, kerana itu aku menjadi semakin terjerumus didalam dunia hiburan yang tiada penghujungnya, dulu aku fikir cuma melepak tu menyeronokkan aku, yer lor masa tu aku budak lagi...tak tahu apa, mcm tahun lepas malam tahun baru aku kerja, masa tu kerja pizza kat PJ ada ker patutu member2 aku tinggalkan aku ngan periuk belanga kat dapur sorang2...semata-mata nak tengok bunga api...herm, memang berpeluh aku basuh periuk tu sorang2....yer lor, nak buat mcm mana kerja kan...lambat habis lambat balik...

Tapi, tahun ni 2008 aku tak gi mana-mana sebab aku ada masalah kewangan dan member2 aku tak call pun ajak keluar...huhuhuh, nak buat mcm mana kan..terima jer lor...
lagi pon aku memang malas na kuar...hehehe...aku just lepak kat umah jer, sebab nak buat kerja aku kat yang tak siap, assignment lor, cikgu bagi dalam kelas 1 bulan sebelum cuti panjang...hehehe, hari ni bru siap..entah cukup ker tak aku rasa...yer lor esei tu...nak buat mcm mana aku tulis jer lor ikut apa yang aku fikir patut yang berkaitan dengan soalan yang diberi...
Aku memang tak sebijak budak2 yang cerdik...sebab aku ni didalam golongan pelajar separuh cerdik, kalu cakap dalam fakta aku memang slow sikit, yer lor...org belajar setakat buat nota dan fahaman sendiri, mcm mana nak bagi org faham...uhuhuh...itu lor cara aku belaja...

Tahun baru ni my honey tak call atau msg aku sebab kredit dia dah abis call aku semalam kot?? atau kelmarin aku tak ingat...dalam 2 hari tu lor...rindu kat aku nak buat mcm mana...hehe..dulu aku yang call awek2 aku...skang awek aku yang call aku....dulu aku banyak couple, apa tak nya..dah ada sorang yang sorang lagi buat standby...memang benggong betul aku ni....member2 aku yang ajar aku jadi playboy.....skang baru aku tahu kenapa semua orang nak bercintakan...hehe

herm, tapi aku gi lepak umah makcik aku sebab anak dia ada internet tapi tak pakai sangat pun, yer lor sebab anak dia yang last ni bukannya ada umah sangat, keluar jer selalu..lepak ngan kawan2 dia...hhehee...jadi aku lor guna laptop dia..acer tu, window vista memang laju dan best...hehe senang aku nak buat kerja...selalunya aku guna internet kat umah aku, tapi kadang2 ada problem sikit..entah kenapa entah...masuk air kot...pastu baru2 ni laptop aku buat hal..( bukan laptop aku, laptop kakak aku) ;p heheh, entah jadi slow lak..jadi aku nak kumpul duit nak beli laptop lor...agak2 dapat dalam RM 3000 ribu o.k lor...kalau ada yang murah lagi best, yang lebih duit budjet tu leh buat beli aksesori laptop aku mcm kamera ker?? atau cable usb hub yang boleh masuk pendrive banyak2 tu...heheh atau headphone yang ada microphone sekali leh chat2 ngan member2 aku or my honey...hhehe, save kredit fon...pastu kot2 ada lebih leh beli buah tangan untuk my honey..heheh, pastu hantar kat alamat umah dier...o.k apa standard lor org ada cita2 ngan impian lor, lagi pon adat lor org tengah bercinta....poyo lor sapa yang tengah bercinta tak merasai apa yang aku rasa...kalu org dah khawin tak payah cakap lor.

k...just that for today, if got anything stories that interesting i will write it k...bye..

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.