Monday 5 January 2009

Hari ni kelas dah start...

Fuh, sedar tak sedar, kelas dah start balik lor...
;p heheeTapi, suasana dalam kelas aku kureng ceria sebab ada lor,
saki baki orang2 yang aku tak suka...bukan sebab aku yang buat aku tak suka,
tapi sebab diaorang yang buat aku tak suka...
yer lor, pasal tahun lepas lor, budak2 kelas aku ni jenis yang berlagak dan kedekut ilmu..
sebab apa, sebab diaorang ingat diaorang tu terlalu pandai sangat lor, tak semua yang aku tak suke..tapi ada lor, dalam 2 orang mamat ni, mcm sial...

Herm, aku dah malas nak fikir pasal diaorang lagi, lagi pun aku masuk form 6 bukan sebab diaorang, sebab aku nak belajar..yer lor, selalu sangat budak2 2 ekor tu ganggu kelas, sampai kawan2 lain nak belajar pun tak dapat...tak masuk langsung...sebab tu aku sesat masa belajar..
tadi aku dah daftar tuisyen, harap2 dapat lor aku concentrate belajarkan...kat rumah pun aku buat revision sikit lor...nak buat mcm mana, nama pun belajar...herm, tapi aku tambah subjek sejarah...kena struggle lor, ke-6-6 subjek ni...walaupun berat tapi, aku sanggup mengambil beban ni, asalkan aku dapat keputusan yang terbaik dalam STPM nanti, dan aku akan buktikan pada cikgu2, kawan2 dan parents aku, yang aku akan masuk IPTA....dan jadi seorang guru...dengan bantuan kawan2 form 6 aku semua, pasti aku akan berjaya....k
doakan aku berjaya k....
da....

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.