Wednesday 14 January 2009

Hari yang paling letih untuk aku...

Hari ni aku dah penat giler sebab banyak giler homework aku kena wat...tapi dah siap dah....nak buat mcm mana nak dapat cemerlang dalam exam, kena korban masa lepak....tapi lepak2 memang ada lorkan... ;p hehehe...

Petang tadi pon memang penat lor, baru balik umah kena buat homework...pastu adalah tengok citer AWAN DANIA kan....minat giler seh...dah lor best...pastu sambung buat mikro ekonomi bahagian persamaan permintaan dan penawaran....tapi soalan past year question actually...that's a little hard for me to do because i don't understand the concept and what is the questions needs...i just do with full of confident but i didn't espect the answer is correct i will sent to the teacher tomorrow morning....let her check if the answer are incorrect i will try to do until correct...that's my spirit's for this year 2009...i will try harder and harder until i get sick...(bukan malas tapi sakit) kalu boleh sampai STPM nanti lor...

menguap-guap aku buat soalan tu adalah dalam 2 jam.....buka buku teks rujuk pastu buat...huhhu teruk giler aku...masa dalam ada 2 orang makhluk sial ni buat bising jer ngan ajak cikgu berborak sehinggakan pembelajaran subjek itu terganggu....aku apa lagi tido lor...dah cikgu tak nak ajar, tapi tu tahun lepas...tahun ni aku buat bodoh jer ngan budak2 tu lantak lor..bukan dia ngan mak bapak tiri diaorang yang tentukan masa depan aku....

k.....that's all for to day....i hope i can write more stories some other day....see ya...

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.