Sunday 11 January 2009

Aku tak kan sesat lagi...

lepas 2 kali hadir kelas tuisyen ekonomi baru lor aku faham...
ekonomi ni cuma kena hafal konsep dan ingat konsep....
tak boleh hafal fakta dia...huhuh...korang nak tahu kenapa sebab nanti kalu soalan tanya lain...dah blur..dan mati kutu kat situ...
best lor aku bila dah tahu kan....best giler belajar ekonomi ni...bilan belajar ngan kawan2 yang open minded sebab mereka pun belajar jadi mereka tak kedekut ilmu lor...tadi pon aku salah kira ngan kawan2 au kat sebelah masa kelas ekonomi hari ni..siap leh gelak2 lagi....hehehe

so....it's the time to beat the poser's in my class after this...not in monthly exam..but in general exam in stpm this year..doa2 kan aku dapat "A" in my economy subject o.k....
and my pray for me....to all my friends from BTN camp last time....i hope we can make a study group together until our stpm examination this year...
;p heheh....

k....i think that's all for now....wish me luck k....if ypu have any problem or anything's...just call me..k...in ym or my private phone number....
keep in touch k...
Naz luv you all

2 comments:

hajarzaliha said...

pelaa dye nie...
eknmi mang besh lew..
sia2 jew klo stdy eknmi nie men2 tw..

soooo...

go..go..go..
caiyok..

Mr. Aduka said...

sekarang baru lor best...sebab cikgu kat sekolah cuma nak ajar pelajar yang pandai jer..pelajar mcm saya dia tak nak ajar sebab..lambat pick up...
last belajar kat tuisyen baru faham....
hehe..itu baru topik lower 6..belum upper 6 lagi....slow2 lor..
manusia mana leh terus pandai bila belajar benda baru..lain lor kalu sejarah..memang best giler..
;p heheh

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.