Tuesday 20 January 2009

Kenapa??

Sejak kebelakangan ni aku asyik lesu jer lepas masa rehat..nak katakan makan banyak tak...nak katakan aku main kejar2 tak gak....entah kenapa aku asyik lesu jer...seakan-akan cepat letih..
herm, apa nak buat ek?? nak katakan tido tak cukup tak gak....sebab aku cukup tido...
nak katakan aku malas ada lor sikit....
herm....aku tengok aku seakan-akan kurang bertenaga...ubat vitamin aku entah mana pergi aku tak tau...yer lor...aku ni bukannya sihat sangat....badan tak cukup oksigen sebab jarang exercise...jadi maybe semua stamina ngan ketahanan badan aku dah berkurang lor kot....
herm...leh korang bagi cadangan tak ubtuk kekal bertenaga dalam kelas...???

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.