Sunday 27 September 2009

Rumah Terbuka

Hari ni 26/9/2009
family aku ada buat OPEN HOUSE untuk hari raya...
so, aku jemput lor semua kawan2 aku..
kawan sekolah, kadet, tuisyen, dan lain-lain...
tapi, yg sedihnyer..
cuma kawan2 aku yg masa sekolah jer yg dtg...
itu pun sekerat jer..
yg lain2 entah ada hal lor, mcm2 lor..
ada kata confirm dtg, tapi x dtg2..
ada kata nak dtg, tapi x da transport nak balik...
tapi, ada yg memang bagi tau confirm x dtg..
aku call2 suruh dtg, ada gak yg dtg...
terima kasih lor kepada kawan2 aku yg sudi dtg...
herm, nak buat mcm mana yg lain2 ada agenda masing2..
bukan aku lewat anta msg, call suruh dtg...tapi dah lama sebelum aku buat open house lagi..
ada lor dlm 3 days before that...
herm...entah lor..
maybe kalu kawan2 aku yg x dtg tu buat open house..
kalu dia ajak aku....jgn harap lor aku dtg..
sebab aku dah tawar hati dah...
kalu aku rasa nak pergi maybe aku pergi kot..
untuk jaga hati kawan2..
heheh..
lagi pon kawan2 kakak aku jer yg ramai..
leh tahan lor, ada dtg balik pastu, dtg lagi...
kira x henti2 lor..
lepas ni kalu mama aku nak buat open house lagi..
maybe aku pon dah tawar hati nak ajak kawan2 aku yg memang x leh dtg...
aku ajak kawan2 yg memang ingat kawan jer..
malas lor nak call2 pastu, nak msg..buat habis kredit aku jer....
kecik hati gak kan...
bukan kita x jemput aku jemput awak lak tu...
tapi, x datang...
herm.....
kkk..
itu jer kot..
harap kalu ada terasa sori ek....
kalu aku x dtg umah korang nanti bila open house...
bye..

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.