Friday 18 September 2009

Rindu, Sunyi dan Ingin

Aku rindu pada kawan2 ku..
AKu rindu pada pengalaman ku..
Aku rindu pada kehidupan ku..
Aku rindu pada memori ku..
Segalanya aku rindu..
Yang paling x boleh lupa..
Aku rindu pada cinta ku...

Masa belajar dulu aku x sunyi..sebab aku ada kawan2 ku..
Sekarang aku sunyi sebab aku x leh ketawa mcm dulu..
sebab kawan2 ku yg sekaranbg dlm kelas semuanya blur..

AKu sunyi pada org yg aku syg...
terutamanya kawan2 ku..
apa leh buat nasib badan...
Ada org kata muka mcm aku mustahil x da gf...
sebenarnye memang x da pon...
Ann memberi sinaran dlm diri ku..
dia cantik, menarik, hot, comel lak tu..
tapi dah berpunye..
aku kenal pon masa lepak ngan wanie kawan aku gak..
hehe..
Ann cakap dia nak kenalkan ngan roomate dier..
aku ckp x kisah, dlm msg aku reply..
tapi, dia x reply lagi..
maybe dia sibuk ngan persiapan raya kot..
biar lor..

Wani aku belikan dia helai tudung warna hitam, sarung putih..
hadiah sebagai kawan dan hadiah hari jadi dier..
untuk hari raya..
Najiha lak aku bagi dia tudung warna biru muda style sama mcm wani..

herm..

kalu aku bertemu dengan perempuann yg sudi menerima aku seadanya aku bershukur..
kadang2 aku bermimpi dengan bertemu seorang perempuan yg cantik dan comel, putih mcm aku..tapi, aku x kenal dia sapa?? aku x pernah jumpe dia..
kerana itu aku mencari dan mencari..
kadang-kadang sampai aku terpaksa mengalah...sabar dan tenang jer..
aku menjadi lembut bila ada gf, aku sabar jer dengan kerenah dier..
tapi, sekarang aku single lor...x da sesiapa pon..
x da ke perempuan yg suka kat aku..??
x da ke perempuan yg sudi terima cinta aku??
herm..
hanya perempuan yg ada jawapannya...

1 comments:

Anonymous said...

bukan xde perempuan yg suka kat u..tapi just think in the past ape u buat dkt perempuan2 dulu..hey!send my regards to kak erin ok. - tya(subang,your ex trick huh)

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.