Thursday 24 September 2009

Peristiwa Malam Raya 2009

ko nak tahu..
lepas aku balik takbeer raya..
aku lepak ngan kawan2 ku, semua stop pakai jubah..
ada pakai serban mcm pak haji, ada pakai serban tapi, buat tudung lor..
hehe..
siap main mercun lagi, ada mcm2 lor, mercun roket (KLCC) ada yg biasa..
ada papan, bola, ketupat herm.,..
cuma meriam jer x da..
haha
dah lor ku ni imam masjid..
pastu kena sound ngan makcik ni..

"astghfirullahhalazim, pak imam main mercun..ish3"\
aku ckp "org muda jiwa muda lor makcik".,.
pastu dah lor umah flat..
memang nak maki lor..bising ma..
bukan aku jer main, ada org lain gak...
herm...pastu ada budak kecik ni ckp kat mak dier,
"mama, tengok pakcik tu pakai jubah lagi, elek jer main mercun", mak dier diam jer..
pastu dia sambung "mama, nanti adik dah besar pon nak jadi mcm pak cik tu.." mama kasi tau.."
aklu x leh ckp apa, nak tergelak pon ada, serba salah pon ada..
aku senuyum ker..
hahahah

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.