Sunday 22 February 2009

Penentuan Masa Depan Ku

Peh...aku sekarang memang busy giler...ada class kena attend herm...
pastu..tuisyen lagi...homework lagi...study sendiri...memang tak da masa nak lepak..herm...
apaleh buat nasib badan...eheheh
sorry lor...aku sekian lama meghilang sekejap..sebab busy giler....ni pun baru dapat tulis dalam diari aku ni...
aku merasai seolah-olah aku belum cukup bersedia lagi bagi menghadapi STPM...
sebab banyak lagi aku kena catch up..kena hafal..kena ingat...
yer lor 5 subjek ma...o.k lor tu..
;p heheh
Pengajian Am..Pengajian Perniagaan...Ekonomi...Sejarah...Bahasa Melayu...
insyallah....untuk B+ tu o. lor kot..
kalu PA aku kena dapatkan A+ untuk main subjek ni....
untuk kemasukan ke IPTA adalah 2.0 NGPA....
jadi kalu 2.0 NGPA = C (2.0)
nak buat apa aku nak A+ lagi best...
so...kepada kawan2 yang mengenali diri ku ini...
boleh lor kita buat study group k....
kalu sudi jadi study partner aku just give me a call...
semoga kita berjumpa di IPTA...
bye....

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.