Monday 2 February 2009

Hari yang Paling Stress....

Pagi ni aku agak stress, sebab pagi2 buta lagi nenek aku dah bangunkan aku dalam kul 5.00 pagi..semata-mata untuk bukakan TV untuk dia..huhuhuh, cara dia bangunkan pun agak mengejut..
menjerit dari ruang tamu....aku rasa bising...dan kemudian aku bangun lar jugak...untuk kali-1....pastu aku tido balik sebab aku dah plan nak bangun kul 6...pastu dia menjerit lagi suruh tukarkan dia channel...aku agak berangin gak pagi-pagi lagi...
sebab dia suruh aku buat kerja yang sebenarnya dia boleh buat sendiri...nak bermanja-manja pun biar lar bertempat...ni aku gi sekolah agak terganggu sikit pemikiran aku..sebab kepala aku kusut...pastu dia masuk dalam bilik aku tido kat katil adik aku....pastu bising2...lagi lor aku berserabut...dan tak leh nak fikir panjang....

Dalam kelas tadi pun aku agak blur sikit...sebab aku rasa lapar sangat...yer lor...tak sarapan pagi siot...aku tak jamah apa-apa pun kat rumah sebab mama aku tak masak pagi-pagi...
cuma kalu adik aku pergi sekolah agama baru lor dia masak nasi goreng ngan bancurkan air milo panas...
herm....3 kelas aku tido..bangun. tido bangun...yer lor...fikir dah fikir nak balik jer...tambahkan letih lak tu...otak aku tak leh nak concentrate langsung...
k..la aku harap esok merupakan hari yang paling o.k bagi aku...mcm bulan lepas...happy jer...ngan ceria...bersemangat nak belajar...
k....ciow...

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.