Tuesday 3 February 2009

Dalam Hati mempunyai senyuman..

Hari ni aku rasa sihat sikit sebab aku sanyum dan tak stress lagi dalam kelas....cuma aku terkilan ngan kawan2 aku sikit hari ni....sebab yer lor...aku nak jumpe diaorang tapi diaorang ada yang busy (entah apa yang busy sangat, projek juta2 kot) ada yang malas nak jumpa bila aku dah ada kat bawah umah dia...herm...apa leh buat..org tak nak jumpe...tak kan nak paksa...
yang boleh jumpa pun saida...herm, heheh....dia jer yang betul nak jumpa...kalu aku lepak dengan dia depan umah sampai malam pun dia tak kisah...borak jer dari petang sampai malam pun tak sedar...herm, gila lor dia, talkative type of person... bila aku nak balik jer..mesti dia buka topik citer...
herm, nak wat mcm mana....org suka berborak..tapi tak boring pun...lepak ngan dia...
nama pun kawan kan...tapi dia asyik tak sihat jer..demam...cian dier...herm....moga2 dia cepat sembuh dari demam dia ...amin...
k....aku rasa itu jer kot untuk hari ni...nanti bila ada citer lagi aku bagi tau k..
bye...

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.