Tuesday 25 November 2008

Hidup Pelajar Tingkatan 6 (STPM)

Saya ingin mengatakan kepada pelajar-pelajar tingkatan 5 yang tidak dapat memasuki IPTA.

hidup sebagai pelajar tingkatan 6 adalah sesuatu yang mencabar kehidupan anda....keseronokan di tingkatan 6 adalah memang rasa mcm nak mati jer....

kalau dapat kawan-kawan yang satu kepala. Pada mulanya saya juga ingin berhenti dari tingkatan 6, sebaliknya apabila saya sudah bertemu dengan kawan-kawan saya dari seluruh selangor baru lah semangat saya bangun dan bersungguh-sungguh untuk belajar di tingkatan 6...

Support dari kawan-kawan adalah penting. walaupun kadang-kadang rakan sekelas menyisihkan kita.

Tapi dengan keinginan, tali persahabatan dan cinta yang kita bina akan membantu kita berjaya dalam pelajaran ini...dan kehidupan ini...

Terima Kasih kawan-kawan ku dari seluruh selangor dan fasilitator biro tatanegara.

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.