Monday 1 June 2009

member kelas banyak mulut..

sorry, kepada kawan2 dan org yg aku kasihi..
hehhee..poyo giler..
maklum lor sibuk ngan study..
dah lama x update..

ada lor minah ni..
memang kelakar giler aku kenakan dier..
hari ini, aku adalah hari yg best lor..
sebab...ada budak ni dia memang banyak mulut giler..
kira org yg suka menjawab lor..
kat kelas tuisyen..
memang kelakar giler..
tadi, cikgu tanye dia suka gi aktiviti ko-ko tak..
jadi dia kata tak suke..
cikgu tanye apasal..
dia kata tak best...
jadi cikgu kata x best ker..
ko x suke..
pastu member aku kata dia x suke sebab dia asyik kena mengurat jer..
pastu minah tu bengang..
satu kelas gelakkan dier..
memang best giler cikgu tu...
kk..
kalu ada apa2 hal aku tulis lagi k..

1 comments:

Mr. Aduka said...
This comment has been removed by the author.

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.