Saturday 27 June 2009

Kawan Baru...

Hari ni aku dah mula rapat ngan kawan2 dalam kelas tuisyen aku..
just yg melayu dan yg agak boleh rapat lor...
;p heheh

nama dia di rahsiakan...
dia sekolah smk sri pantai..dekat2 dengan umah tapi jauh dari sekolah aku..
;p hehe
kesian dia dari form 1 sampai form 5 dia x da kawan pon..
cian dier..
masuk form 6 pon x da kawan2...
jadi aku sebagai kawan agak2 muke x malu kawan lor..
x salah ma..
walaupun dia perempuan..
;p heheh
so, maybe dia ni lain sikit..leh tahan gak lor noty2 dia..
kadang2 panggil aku "saya-awak" kadang2 "kau-aku"
apa2 lor...janji bahagia...
;p hehe

yg sebenarnye aku dah lama perhatikan dia..
just nak tegur jer takut, malu..segan pon ada..
;p eheh..
tapi, apakan daya tuhan menemukan aku dan dia..
;p hehe
(lain mcm jer bunyi)
so, maybe aku ngan dia leh jadi kawan2 atau ehem2..
;p hehe (paham2 sudeh!!!)
aku mula rapat sikit ngan dia masa kelas BM lor..
cikgu mantel, kami pon mental..
;p heheh
k la..
that's it for now..
if i have something to say i will write k..
go to go...to all my friends and the reader keep supporting me..k
bye..

0 comments:

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.