Friday 17 July 2009

Suka tapi malu

salam...
khamis tu merupakan hari yang paling membuatkan aku bahagia dan gembira sangat...
sebab, aku dah mula rapat dengan dia..
;p heheh
ta[i, aku kena lor sabar dia pertimbangkan dulu..
sebab aku tak mahu dia kecewa seperti dulu...
sama lar mcm aku gak..
herm...
aku pegang tangan dia and then, aku suruh dia tenung mata aku..
supaya dia rasa apa aku rasa..
tapi, dia pandang kejap pastu menoleh, dengan senyum lebar..
kemudian muka dia merah...
malu kot..
aku tau maybe aku terlalu tergesa-gesa tapi, aku tetap kena sabar tul tak..
bukan senang nak memulihkan hati yang sudah terluka..
;p hehe...
walaubagaimanapun, aku tetap akan tunggu dia..
aku tak kisah dengan keadaan dia, walaupun dia kasar..
bukan salah dia, tapi dia terpaksa...
herm..
aku x kisah lai kasar lagi bagus...
open sikit..
x lor mcm blur jer...
itu x penting bagi aku, yang penting keikhlasan dan kesetiaan itu yang penting dalam perhubungan tul tak..
kk...

1 comments:

Anonymous said...

siapa yg abg mksudkan ni?
-meera assunta

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor

Kem Kepimpinan Pelajar Tingkatan 6 Seluruh Selangor
Kenangan yang tidak terhingga dan menjadi memori yang terindah.